Jul
30
Posted on 30-07-2010
Filed Under (Branding Romania) by romania on 30-07-2010

Elena Udrea, ministrul dezvoltãrii regionale si turismului, a lansat brandul turistic al României, joi, 29 iulie a.c., în cadrul Zilei României la Expo 2010 Shanghai.

În ceea ce priveste identitatea vizualã a brandului turistic, aceasta este sustinutã de un element grafic puternic ancorat în natura si traditia româneascã, completat de o invitatie adresatã publicului tintã. Simbolul grafic sugereazã varietatea formelor de relief specifice României si trimite la elementele primordiale pamânt-apã, naturã sãlbaticã, aventurã, dinamism. ”Explore the Carpathian Garden” se constituie într-o invitatie adresatã tuturor celor care doresc sã descopere “cãrãri neumblate” cu naturã neatinsã, culturã autenticã si traditii strãvechi.

DOSAR ARTICOLE:

(2) Comments    Read More   

Comments

fleur on 8 October, 2010 at 2:31 pm #

Dupa cum bine se observa din sigla cu success inregistrata si la OSIM, prestatorul s-a straduit cu ” eficienta “ in elaborarile sale de studii nu doar sa “ stabileasca imaginea curenta a Romaniei” ci sa o si sugereze “ adecvat”.
Adica, suntem o tara de ROMI la unison.!!
Expresia plastica a imaginii este redata astfel prin scrierea cu majuscule a primelor trei litere din numele tarii respectiv ROM, urmate apoi de scrierea cu litere mici “ mania”. Deci ROMania !!!!!!!!!!!!!
Rusine celor care au avizat si api au inregistrat la OSIM aceasta sigla si care, fie sunt incompetenti, fie au orbul gainilor, fie sunt preocupati numai de moda , fie mai rau de atat : le pasa prea putin de prestigiul tarii asteia!
Ei bine, mie ca cetatean roman imi pasa de ROMANIA si doresc schimbarea acestei sigle rusinoase !


Fram on 11 January, 2011 at 9:09 pm #

ce designeri lipsiti de inspiratie


Post a Comment
Name:
Email:
Website:
Comments:

Diaspora Romania

Diaspora LIVE